![]() W czwartkowy wieczór, 20 grudnia 2012 r., odbyło się spotkanie, na które zostałem zaproszony przez SKN "Let's be communicative", działające w Instytucie Nauk Politycznych UW i zajmujące się szeroko rozumianą tematyką marketingu i public relations. Opiekunem Koła jest dr Bartłomiej Biskup, a Prezesem - Krzysztof Mrozek. Zostałem poproszony o podzielenie się moimi refleksjami nt. narzędzi komunikacji i kreowania wizerunku we współczesnym sporcie. Spotkanie było bardzo ciekawe, uczestnicy mieli trochę pytań, wywiązała się nawet mała dyskusja. Raz jeszcze serdecznie dziękuję za spotkanie! 1/12/2012 Konferencja "Football: Politics of the Global Game" (Uniwersytet Warszawski, 29-30 listopada 2012)![]() Fot. Marek Gontarczyk Uff, za nami największy projekt naukowy, którego byłem współorganizatorem z Olkiem Szałańskim - międzynarodowa konferencja naukowa "Football: Politics of the Global Game", która odbyła się w ramach projektu badawczego "Futbol. Polityka globalnej gry" na WDiNP UW, zrealizowanego z dotacji w ramach konkursu na finansowanie projektów badawczych służących rozwojowi uczestników studiów doktoranckich. ![]() W początkach listopada dostałem zaproszenie do udziału w konferencji "Efektywne wykorzystywanie marketingu sportowego" organizowanej przez Agorę i Ciszewski MSL Marketing Sportowy, z którego chętnie skorzystałem. Moje wystąpienie dotyczyć miało wykorzystania mediów społecznościowych we współczesnym sporcie, ze szczególnym uwzględnieniem piłki nożnej. Na warsztat wziąłem dwie niedawne wielkie imprezy sportowe - EURO 2012 i Igrzyska Olimpijskie w Londynie. Całą prezentację zamieściłem poniżej. |
AktualnościTu znajdziesz informacje o tym, czym aktualnie się zajmuję. Archiwum
January 2013
Kategorie |
4/1/2013
1 Comment